sobota, 17 marca 2018

NEONAIL CYCLAMEN




Hej, przychodzę do Was z nowym zakupem - lakierem hybrydowym firmy Neonail w kolorze Cyclamen. Ostatnio stwierdziłam, że muszę zaopatrzyć się w nowe i udało mi się kilka wybrać. Kupiłam je na wysepce Neonail w galerii handlowej. Nie lubię kupować przez internet, bo w rzeczywistości kolory znacznie różnią się od tych, które pokazują nam na stronie. 
Cyclamen jest idealnym kolorem na wiosnę lub lato, jego intensywność przykuwa uwagę, jednak, żeby uzyskać taki kolor trzeba nałożyć trzy cienkie warstwy - inaczej prześwituje. Jestem z niego zadowolona, jak z każdego lakieru tej firmy. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń, lakiery trzymają się jak należy, nie uczulają. Używam również bazę i top od Neonail, czasami sięgam po Semilaca. 
Niżej wrzucam zdjęcia moich naturalnych paznokci, pociągniętych jedynie bezbarwną odżywką oraz jak prezentuje się lakier hybrydowy :)














 Cena: 28,9zł

Co sądzicie o tym kolorze?

26 komentarzy:

  1. Piękny ten kolor! Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień lakieru sama muszę gdzieś taki dorwać tylko z indigo bo boję się, że semilac lub neonail mnie uczuli - pozdrawiam beautywithreviews :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupując go miałam w głowie bardzo podobny kolor z indigo, który nosi moja koleżanka, ale niestety nie pamiętam nazwy:)

      Usuń
  3. śliczny kolorek, moim zdaniem idealny na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zaczynam moją przygodę z hybrydami i ten kolor napewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki! Kolor -bomaba! ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kolor, idealnie pasuje na wiosnę i kwitnące kwiatki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki idealny kolor :) Bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie kolor cudowny podoba mi się!
    Pozdrawiam i Obserwuję
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaa <3 Ale śliczny kolor. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny kolor! A tak w ogóle to masz bardzo ładne paznokcie, idealny kształt :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor lakieru! Ja uwielbiam hybrydy, bo zwykły lakier nigdy się u mnie nie sprawdzał :D Masz cudne paznokcie! I kształt i długość, mega zazdroszczę ♥ Świetny post :)
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    zuzannadul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odkąd przerzuciłam się na hybrydy nie wróciłabym do zwykłego lakieru :) Dziękuję, pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Masz przepiękne paznokcie - genialny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ten kolor 😍 I masz piękne paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolorek - podobnego ostatnio poszukiwałam! <3
    Ja coraz częściej zamawiam lakiery przez internet :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten fiolet jest przepiekny !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ten kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolorek :) mam bardzo podobny żel od Silcare :) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń

ROSSMANN HAUL -55%

Hejka! Ten sobotni post poświęcam moim zakupom w Rossmannie. Korzystając z promocji -55% trochę poszalałam. Kupiłam paletę cieni do powie...