poniedziałek, 12 marca 2018

MIYO FANCY PEACH

Hejka kochani!



Przychodzę do Was z kolejną recenzją palety do makijażu powiek. Jest to Miyo Five points palette, No 10 Fancy Peach. Kupiłam ją w Auchanie w szafie z kosmetykami tej firmy. Paletka niewielka - posiada 5 cieni: 4 matowe i 1 błyszczący. Kolory znajdują się w plastikowym, ale dosyć solidnym opakowaniu. Spokojnie możemy schować ją do torebki bez obawy, że coś złego się z nim stanie. 










Jak na kosmetyk z niższej półki cenowej jestem bardzo mile zaskoczona. Cienie mają bardzo dobrą pigmentację, dobrze się blendują oraz nie osypują się przy wykonywaniu makijażu. Są dosyć suche w dotyku, ale to nie sprawia problemów przy nakładaniu ich na powiekę. Gama kolorystyczna tej palety pozwala nam na różnorodny makijaż: delikatne podkreślenie oka brzoskwiniowym cieniem czy wieczorowe smokey eye. 
Błyszczący cień na ręce jest prawie niewidoczny jednak po bezpośrednim nałożeniu na palec wygląda naprawdę pięknie. Często używam go, żeby rozświetlić łuk brwiowy i kącik oka. Wytrzymują cały dzień.




 \







Niżej wrzucam zdjęcie przykładowego makijażu wykonanego paletką Fancy Peach. Zdjęcie odrobinę zjadło kolory, na żywo są intensywniejsze. Wybaczcie brak rzęs, ale rzadko doklejam sztuczne :)








Cena: około 15zł


45 komentarzy:

  1. Te cienie maja bardzo dobra pigmentacje, sama kupilam cien pojedynczy , lawendowy i myslalam ze bedzie to slaby cien,
    . Okazal sie niesamowicie dobrym i pieknie napigmentowanym cieniem ja rowniez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też poluję na pojedyncze cienie, ale u mnie w Auchanie jest ich niewiele.

      Usuń
  2. Świetna paletka, lubie takie delikatne makijaze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż, słyszałam o tej marce, ale jeszcze nic z niej nie miałam :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba będę musiała wybrać się na zakupy😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolory :D makijaż delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super! Od czasu kiedy zaczęłam interesować się makijażem takie posty są dla mnie cenione najbardziej! Dziękuję💝
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ze świetnie napigmentowana! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda na oku :)
    Pigmentacja robi wrażenie.
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tania, a jednak widać godna polecenia pigmentacja rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta paletka i ta cena super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię cienie z Miyo. Wypróbuj jeszcze kiedyś my secret ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi poleca, gdzie mogę kupić?:)

      Usuń
  12. A ja właśnie szukam jakiejś pierwszej paletki do cieni na którą nie wydam fortuny, bo moje umiejętności makijażowe to totalne dno.
    Rozpatrzę tę propozycję xd.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taka paletke ale w innych kolorach i musze ja w koncu przetestować: )

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się jej kolorki, śliczny delikatny makijaż :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne kolorki i jak widzę cena też przystępna, czyli w sam raz dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki piekne sa dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się ta paletka, ma takie delikatne neutralne kolory, które nie rzucają się bardzo w oczy.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na paletke za 15zl naprawdę robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, nigdy nie używałam, ale widzę, że kolorki czad! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie barwy kolorystycznie, zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  21. pigmentacja jest świetna! :) o kosmetykach Miyo słyszałam wiele pozytywnych opinii, ale sama nie miałam jeszcze okazjk ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ta paletka jest niesamowita! Rewelacyjnie na pigmentowana aż się prosi by ją użyć :) szczerze powiedziawszy nie słyszałam o niej wcześniej ale zacznę na nią polować :) ps. piękne oko <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim ją kupiłam byłam sceptycznie nastawiona :D Dziękuję:)

      Usuń
  23. Mam cienie tej marki :)
    Moim zdaniem paletka jest warta swojej uwagi, tym bardziej, że jest przystępna cenowo.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te kolory ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że nie trzeba wydawać milionów na cienie, które są piękne i jakościowo dobre:)
    p.s. a rzęsy masz bardzo ładne i nie potrzebujesz wcale sztucznych!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow wow wow! Co za niesamowita pigmentacja. Fajna paletka,mala ale w moich pokochanych ostatnio kolorach. Super. Nie chodze ostatnio po drogeriach , bo wykanczam swoje cudenka , jednak chyba czas to zmienic i zaopatrzyc sie i w tapalete.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna paletka. Kolory są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem pod wrażeniem pigmentacji tej paletki :)
    ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka ma piękne odcienie! A makijaż przez swoją delikatność jest idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne kolorki! Bardzo ładnie oczko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna paletka. Mam kilka pojedynczych cieni Miyo i są w porządku🙂

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawa paletka ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny zestaw odcieni - podobami się. Ciekawa paletka za niewielką cenę. Chociaż ja używam w sumie tylko białego cienia, a i to rzadko :) Pozdrowienia!
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 54 year-old Assistant Media Planner Abdul Jesteco, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Bright Leaves and Polo. Took a trip to Historic Town of Grand-Bassam and drives a Jaguar D-Type. kliknij teraz

    OdpowiedzUsuń

ROSSMANN HAUL -55%

Hejka! Ten sobotni post poświęcam moim zakupom w Rossmannie. Korzystając z promocji -55% trochę poszalałam. Kupiłam paletę cieni do powie...