niedziela, 4 marca 2018

ZOEVA CARAMEL MELANGE



Hejka!

Zapraszam do przeczytania mojego pierwszego posta, w którym zrobię małą recenzję palety do makijażu powiek z firmy Zoeva. Z zewnątrz prezentuje się następująco, jak widać posiada ochronne opakowanie, które wygląda identycznie jak sama paletka:





Według mnie opakowanie przyciąga uwagę, ciepła kolorystyka ze złotem pasuje do samej nazwy. W środku znajdziemy 10 cieni do powiek w ciepłych odcieniach: 6 matowych i 4 błyszczące, w tym jeden metaliczny - mój ulubiony. Kolory te będą idealnie nadawały się do makijażu dziennego, jak i wieczorowego, chociaż uważam, że matowe odcienie są dość do siebie podobne. Niżej pokażę Wam cienie w pudełku i ich swatche:




Z matowymi cieniami pracuje się bardzo dobrze. Ich konsystencja jest dosyć kremowa, uważam to za ich duży plus. Łatwo się blendują, nie robią plam na powiece, można uzyskać odpowiednią głębię koloru. Nie potrzebują żadnej bazy pod siebie - mnie wystarcza zwykły korektor. Błyszczące cienie nakładam palcem dzięki czemu są intensywne, wyglądają tak jak w samej paletce.
Wrzucam jeszcze fotkę makijażu oka wykonanego paletką Zoevy i mojego ulubionego metalicznego cienia (Liquid Center).




Cena: 95zł 
Ocena: 8/10










54 komentarze:

  1. Niektóre kolorki mi się podobają :) ładny makijaż, szkoda, że tylko jedno zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Mało mam takich, które zrobiłam wyłącznie tą paletą:)

      Usuń
  2. Trochę kosztuje, hm propozycja świetna anprezent dla dziewczyny na święto kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę paletkę jak i całego plasir boxa i ta jest moją ulubioną z całej kolekcji <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna jest ta paleta. Zastanawiałam się nad nią ale jednak zrezygnowałam a szkoda. Na pewno się skusze kolejnym razem. Piękny makijaż. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam paletki tej firmy! Sama mam jedna z nich. Twoja jest świetna! Posiada bardzo fajny zestaw cieni (kolorystycznie -bomba ) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie jakąś paletę kupić, bo moje poprzednie się przeterminowały... Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne mocne kolory :)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam palety z Zoevy, świetna jakość za bardzo rozsądną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem antytalentem makijażowym ale paletki zoevy kuszą mnie od dłuższego czasu :D Cocoa Blend (chyba tak się piszę?) jest na mojej liście od dłuższego czasu ;) Piękny makijaż - zazdroszczę talentu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam dylemat miedzy tą, a Cocoa Blend, ostatecznie zdecydowałam się na Caramel Melange. Dziękuję:)

      Usuń
  11. Kusi mnie ta paleta od dawna, ale chyba ostatecznie w inną zainwestuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje kolorki odnalazła bym się w tej palecie

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka śliczna i fajne kolory :) śliczny makijaż !
    www.nouw.com/elaa_96

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wygląda, jednak to nie moje kolory...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobra recenzja jak na pierwszy post! I super zdjęcia. Dam Ci szansę - zaobserwuję ;)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kolory:) oczywiście jak najbardziej takie którymi się maluję na codzien:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne barwy, takie ciepłe :) to złoto co maznęłaś palce jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na powiece wygląda tak samo, piękny:)

      Usuń
  18. Ładne kolory, świetnie się prezentują...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te opakowanie w tym samym kolorze jak paletka, świetny pomysł :-)

      Usuń
  19. Piękna paletka! Uwielbiam takie kolorki.
    https://drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja ulubiona paleta od Zoevy :) piękny makijaż ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyszedł Ci ten makijaż! Paletka godna uwagi :) Zazwyczaj maluję się samą kredką i tuszem, ale może warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow zakochałam się w tej paletce! <3
    Rewelacyjna pigmentacja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny makijaż, jak ja bym chciała umieć się tak malować... I paletpaletce wcześniej nie słyszałam, ale wydaje się fajna, może zainwestuję w nią niedługo :p

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna paletka <3 zakochałam się w tym opakowaniu ;3
    zapraszam do mnie https://99ezulwini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna jest ta paletka. Z przyjemnoscia obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję pierwsze wpisu, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ta paletka :) rewelacyjny post.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorki pięknie, pewnie nadają się do makijażu dziennego jak i wieczorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, piękny makijaż <3 a paletka ma śliczne odcienie <3 uwielbiam takie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta paleta jest piękna, chyba się na nią skuszę, bo mam jż Cocoa Blend i Naturally Yours.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ohoho... Dziękuję za swatche <3 ostatnio zastanawialam sie nad zamowieniem tej paletki i teraz kiedy juz wiem jak ona wyglada w realu więc może w końcu ją zamówie. ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Odcienie są super :)
    Błyszcząco :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Paleta na prawdę robi wrażenie, bardzo podobają mi sie kolory jakie posiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne kolory! Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  35. Również mam ta paletę i bardzo długo była jedna z moich ulubionych ;)
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne te cienie :) lubie dobrze napigmentowane :)c

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładne kolory :D świetnie napigmntowana :D
    obserwuję :)

    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięęęęęęęęęęęęęękne kolorki <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawa paletka :) Fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń

ROSSMANN HAUL -55%

Hejka! Ten sobotni post poświęcam moim zakupom w Rossmannie. Korzystając z promocji -55% trochę poszalałam. Kupiłam paletę cieni do powie...