piątek, 23 marca 2018

MARCH HAUL

Hejka!


Wrzucam pierwszego posta z małego haulu zakupowego. Moje zdobycze kupiłam w H&M (spodnie z wysokim stanem i bidon) i Zarze (kurtka). Zamszowa ramoneska jest z Zary, długo na taką polowałam, a teraz udało mi się wyhaczyć na przecenie. Jest dosyć ciężka, ale wygląda świetnie. Czarne spodnie i bidon zostały kupione w H&M. Wybaczcie za zdjęcia bez twarzy - następnym razem już będą normalne :)





















Ramoneska: 100zł
Spodnie: 80zł
Bidon: 25zł

31 komentarzy:

  1. Mam tę ramoneskę, uwielbiam ją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam bardzo podobną ramoneskę w zarze :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ramoneska! :)

    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kurtka przepiękna! <3
    Zaobserwowałam i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska świetna i cena - idealna. Super okazja.
    Wszystko to prezentuje się na Tobie bardzo dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam takiej ramoneski od dłuższego czasu, muszę wybrać się do H&M!!!
    Dziękuje za pomoc :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka super, chciałam kupić taką samą tyle, że w kolorze pudrowego różu.. niestety nie było już małych rozmiarów :( Pięknie wyglądasz ! Ja wczoraj w H&M kupiłam pudrowy róż body z przeceny i na prawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyłam też pudrowy róż, ale ostatnio mam za dużo ciuchów w tym kolorze, dziekuje, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Masz swietne wyczucie stylu i jesteś naprawdę śliczna, tylko pozazdrościć! Czuje, ze zostane tu na dluuuzej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kurtka <3 mega mi się podobają ale w tym sezonie mają już je wszyscy i chyba odpuszczę sobie jej zakup ;) super outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna jest ta ramoneska ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku twoja figura to cudo! <3
    Mam te same buty, super się sprawdzają ;)
    Spodnie ubóstwiam aż chyba sobie jakieś zamówie bo tak się zapatrzyłam !
    Pozdrawiam cieplutko
    https://blackwomanx.blogspot.com/2018/03/poszalaammake-upspring-edition.html
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Też je bardzo lubię:)
      Również obserwuję!

      Usuń
  13. Prześliczna stylizacja, masz cudowne nogi *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobną ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta ramoneska jest cudowna! Piękny kolor jak na wiosnę :)

    www.aleksandra-rutana.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka jest idealna! Pięknie się prezentuje! :) Poza tym jestem pod wrażeniem Twojej figury! Zazdroszczę smukłych nóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramoneska jest naprawdę świetna *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy mam pecha, ale ostatnie kilka ciuchów jakie kupiłem w h&m są kiepskiej jakości. Jedynie jedna z koszulek jest całkiem spoko...

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny bidon, sama mam bardzo podobny :D

    OdpowiedzUsuń

ROSSMANN HAUL -55%

Hejka! Ten sobotni post poświęcam moim zakupom w Rossmannie. Korzystając z promocji -55% trochę poszalałam. Kupiłam paletę cieni do powie...