niedziela, 1 kwietnia 2018

CODZIENNA PIELĘGNACJA TWARZY

Cześć!


W tym poście opowiem Wam o tym jak pielęgnuję swoją twarz na co dzień. Mam cerę mieszaną. Przetłuszczającą się w strefie T, ale w niektórych miejscach jest przesuszona, schodzi mi skóra. Nos i policzki są zaczerwienione. Jednym słowem, jest wymagająca.

Codziennie rano i wieczorem myję twarz żelem oczyszczającym, ekstraktem z zielonej herbaty, który kupiłam w Sephorze. Jest dość rzadki, ale już niewielka ilość dobrze zmywa makijaż nie pozostawiając żadnych plam z tuszu czy pomady do brwi, jak to mi się zdarzało przy innych produktach do mycia twarzy. Dobrze się pieni, nie podrażnia oczu. Po zmyciu wodą nie pozostawia uczucia ,,ściągniętej twarzy,,. Nie wysusza skóry. Pozostawia delikatny, ale przyjemny zapach. Skóra sprawia wrażenie świeżej i nawilżonej.








Po umyciu twarzy nakładam krem ultranawilżający Dermedic Hydrain3. Poprzednio używałam Hydrain2, ale moim zdaniem był za ciężki i zbyt tłusty. Krem, które używam ma lekką konsystencję, dobrze się wchłania, twarz po nim nie wygląda na tłustą. Dobrze nawilża cerę, ale nie zapycha porów. Idealny pod makijaż.
Jego plusem jest również wydajność. Na zdjęciu jest już końcówka, ale używam go już jakieś 3 miesiące.










Żel do mycia twarzy: 30zł
Krem: około 25zł

A Wy jak dbacie o swoją cerę na co dzień? Polecacie jakieś produkty pielęgnacyjne?

32 komentarze:

  1. Kiedyś pewnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mam bardzo podobną skórę do twojej, ale moja jeszcze jest pełna wyprysków, zaskórników... Chyba kupię ten żel i krem, ceny nie są kosmiczne a mogą pomóc :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam cerę mieszana i swego czasu miałam właśnie problemy z tym przetłuszczaniem się. Albo twarz się świeciła albo była sucha... Wiem jak trudne dobranie jest kosmetyków . Na szczęście już ogarnelam to i jakoś lepiej sobie radzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, najważniejsze jest odpowiednie dobranie kosmetyków dla swojej cery :)

      Usuń
  4. Muszę kiedyś przetestować ten krem ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie króluje azjatyckicka pielęgnacja, polecam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ostatnio o tym czytam i chyba sama się muszę skusić, same dobre rzeczy słyszę :D

      Usuń
  6. Ja używam teraz produktów z firmy selfie project i bardzo polecam ^^
    Ale żel do mycia twarzy wypróbowałabym :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo bardzo chętnie wypróbuję ten żel 😍 jak na razie używam produktów z Garniera i też spoko się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam kosmetyków głównie z L'oreal Paris ale na pewno wypróbuje- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam nic, ale zaciekawił mnie żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz wypróbowałam go u mojej babci :D Zapomniałam swojego i wzięłam ten, zakochałam się!

      Usuń
  10. Koniecznie dodaj tonik przed nałożeniem kremu, inaczej krem się nie wchłonie, a jedynie pozostanie na skórze. :)
    Zapraszam do mnie, może zaciekawić cię ostatni wpis :)
    https://zakrecona-blondynka.blogspot.com/2018/03/3-triki-ktore-przeduza-modosc-twoich.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie używałam nigdy toniku, dziękuję :)

      Usuń
    2. Oj niekoniecznie, bo jeśli tonik zostawi po sobie glicerynową powłokę, to nic przez nią nie przejdzie :)

      Usuń
  11. Mam bardzo podobna skore do Twojej (no moze nie mam az tak przesuszonych partii), ciekawi mnie ten zel z Sephory, musze sie za nim rozejrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za polecenie żelu. Na pewno zwroce na niego uwagę jak bede w sephorze. moze i u mnie sie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten zel nie znałam go wcześniej, ale muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię przemywać twarz olejami oczyszczającymi - są niesamowicie delikatne dla skóry. Po umyciu twarzy dobrze jest też użyć toniku, żeby zneutralizować pH skóry, a nasępnie nałożyć ulubiony krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba o toniku, hmm muszę zainwestować w jakiś :D

      Usuń
  15. U mnie pielęgnacja twarzy to podstawa! Zaciekawił mnie krem ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam cerę tłustą i wrażliwą i bardzo ciężko mi dobrać kosmetyki. Nie słyszałam o tych, które używasz.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dermedic Hydrain 2 używałam zimą ale niestety nie pomógł mi na przesuszajaca się cerę, nadal mnie sciagala, zmieniłam na Ava koktajl młodości Hydroboost i Dr Irena Eris emulsję rozświetlającą i widzę ogromną różnicę, w końcu skóra mnie nie ciągnie. A Dermedic Hydrain 3 świetnie sprawdzał się w lato.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Dzięki za rekomendacje, właśnie skończył mi się żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tych kosmetykach przed twoim postem, ale zawsze przydadzą się nowe pomysły na kolejne zakupy kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię serię Organiqe do twarzy z ekstraktem z owoców goji także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych kosmetyków. Żel zaprezentowany jest fajnie, wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam tego kremu bardzo fajnie nawilżał, ale na krótko. Może z tego względu, że mam mocno przesuszoną twarz. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

ROSSMANN HAUL -55%

Hejka! Ten sobotni post poświęcam moim zakupom w Rossmannie. Korzystając z promocji -55% trochę poszalałam. Kupiłam paletę cieni do powie...