czwartek, 8 marca 2018

COLOURPOP ULTRA MATTE LIP

Cześć!


W tym poście przychodzę do Was z nową recenzją. Tym razem na tapetę idą pomadki matowe w płynie firmy Colourpop. Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków tej firmy, więc na początek zamówiłam sobie dwie. Kupiłam je na oficjalnej stronie Colourpop. Zewnętrzne opakowanie wygląda tak jak na zdjęciu niżej (tylko jedno, bo drugie już wyrzuciłam):







Same pomadki wyglądają estetycznie, ale niestety napisy, które się na nich znajdują - ścierają się. Widnieje na nich logo, gramatura (3,2g) i informacja, że są wyprodukowane w USA. Zdjęcie odrobinę zjadło kolory.






Kolory pomadek: od góry Bumble i Mama. Aplikator jest niewielki, precyzyjny, ale i tak wolę używać małego pędzelka. Są bezzapachowe. Po nałożeniu na usta dosyć szybko zastygają i robią się matowe. I tutaj rodzi się problem. Jeśli nie przygotujemy się dobrze do pomalowania, na ustach robi się nieprzyjemna skorupka, pomadka się zjada. Jeśli mamy dobrze nawilżone wargi to wszystko wygląda jak należy. Przy używaniu ich na co dzień trzeba dbać o odpowiednią pielęgnację ust, ponieważ mogą nam je wysuszyć.
Niżej pokażę Wam oznakowania kolorów i swatche:







Wybaczcie za brak zdjęcia na ustach, ale niestety po zimie są jeszcze przesuszone i nie potrafię sobie z nimi poradzić.




Cena: $6.5 / około 22zł/szt.
Ocena: 7/10




54 komentarze:

  1. Marzą mi się te pomadki, chętnie bym je sobie kupiła :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki idealne na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią zobaczyłabym jak to wygląda w praktyce, bo kolory wydają się być naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę robić recenzję paletki tej firmy wrzucę zdjęcia pomalowanych ust, do tego czasu powinnam odpowiednio je wyleczyć:)

      Usuń
    2. O, trzymam za słowo i będę zaglądać!

      Usuń
  4. Bardzo ładne kolory, chętnie zobaczę jak wyglądają na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba kolorki mi sie podobaja i nie wiem który jest ładniejszy: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolory! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na swatchach wydaja sie byc bardzo urodziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pięknie ♥️ Mimo kilku wad skusiłabyn się 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Bumble mi się podoba. Ładnie wyglądałby na żonie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobaja mi sie te pomadki , lubie takie *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory piękne. Niestety u mnie troszkę wysuszone usta, Też walczę o ich powrót do formy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jezu jakie piękne kolory <3
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne kolorki ^-^
    Idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne *.* naprawdę rewelacyjnie wyglądają te kolorki!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek po prawej bardzo mój!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolorki, lubię takie pomadki;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory! ♥
    Ja jak mam przesuszone usta, to przed nałożeniem pomadki, smaruję usta taką najprostszą wazeliną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale wtedy matowe pomadki zostawiają mi ślady, nie wysychają do końca.

      Usuń
  19. Widać jak na dłoni, że bardzo intensywne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, ale skoro wysuszają ...

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piękne odcienie... moich ust nic nie wysuszy;p obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor Bumble bardzo mi się podoba:) Jednak, wysuszanie odstrasza :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Może sobie kremem nivea nawilżaj, ładne dają smugi koloru obydwa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Również mam przesuszone usta, łączę się w bólu. Jeśli chodzi o pomadki, to raczej nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi sie marzyly pomadki matowe ale pod spod zawsze musze posmarowac najpierw czyms nawilzajacym. Inaczej niestety jest brzydki efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling i serum dosyć dobrze działa u mnie:)

      Usuń
  26. Świetne kolorki! <3 Muszę zdobyć te pomadki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten rozowy to cos dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta czerwona jest śliczna coś dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, mocne kolorki. Z chęcią sprawdziłabym pomadki u siebie ale wybrałabym zdecydowanie jaśniejsze odcienie jeżeli takowe są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Colourpop ma bogaty wybór pomadek, nie tylko matowych :)

      Usuń
  30. Uwielbiam mat, dlatego te pomadki to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mama to jedna z moich ulubionych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. byl czas kiedy mialam ochote na te produkty ale mi przeszlo;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety nie znam w ogóle tej marki :( Niemniej jednak bardzo podobają mi się oba kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam marki ale kolorki są świetne.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne kolory. A o tej marce pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszę od dłuższego czasu o tej marce! Kolory piękne!
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne kolory, juz od jakiegos czasu chodza za mna kosmetyki ColourPop Z przyjemnoscia obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super kolory! Muszę poczytać o tej marce, bo o niej nie słyszałam :)

    http://blog.brevio.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne kolorki ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Great post! Photos are amazing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links at the end :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie słyszałam wcześniej o tych pomadkach kolory cudne już widzę siebie w Bumble :) Kiedyś nie lubiłam matowych pomadek ale peeling do ust szczotka od zębów i balsam Carmex i zdanie zmieniłam :)
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne kolorki :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne kolorki ! :) Uwielbiam matowe pomadki.

    OdpowiedzUsuń

ROSSMANN HAUL -55%

Hejka! Ten sobotni post poświęcam moim zakupom w Rossmannie. Korzystając z promocji -55% trochę poszalałam. Kupiłam paletę cieni do powie...