czwartek, 5 kwietnia 2018

HOODIE & CASE


Hejka, ten krótki post poświęcam na moje najnowsze zakupy - bluzę z kapturem i case na telefon. Bluzę zamówiłam na stronie internetowej MAGIA ZAKUPÓW. Kiedyś już robiłam u nich zakupy, więc nie miałam problemu z wyborem rozmiaru (S). Materiał jest miły w dotyku. Bluza jest dosyć ciepła, idealna na niepewną, wiosenną pogodę. W prezencie dostałam bawełnianą torbę z małym kosmitą :)
Etui kupiłam w małym sklepie na pasażu w supermarkecie. Od razu wpadło mi w oko, lubię błyskotki (zdjęcie niestety nie oddaje tego jak wygląda w rzeczywistości). 
















Bluza: ok.70zł (na przecenie)
Case: 25zł

21 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, nie znam tego sklepu. Ja casey zamawiam na Alie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka z Aliexpress i są całkiem przyzwoite :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny case, na pewno wygląda świetnie na telefonie. Bluza Ci pasuje ;)

    jednafiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluza i case :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza fajna, choć te noże trochę przerażające :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietna ta torba z kosmita <3 bluza tez super, lubie takie luźne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza bardzo fajna, świetnie na Tobie leży. ;) ja nie przepadam za takimi błyskotkami, więc mój case jest w świnki i flamingi. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boskie rzeczy! Bluza jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy :) super, że sklep do bluzy dorzucił jeszcze torbę, ja lubię takie są idealne na zakupy :) i case też ładny! widać zakupy jak najbardziej udane :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie zamówienie zrobiłaś wszystko tutaj mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza Oki, lecz nie w moim stylu. Odwiedziłam sklep ciekawe ubrania tam są

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluza, uwielbiam takie są mega stylowe! Świetny blog kochana. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jak i case - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super case polecam też te z aliexpress 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny case (mam taki sam tylko srebrny :D ). Bluza też bardzo fajnie się prezentuje :) obserwuję i pozdrawiam :* charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna ta bluza!

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ROSSMANN HAUL -55%

Hejka! Ten sobotni post poświęcam moim zakupom w Rossmannie. Korzystając z promocji -55% trochę poszalałam. Kupiłam paletę cieni do powie...